Grafika w serwisach i aplikacjach internetowych

Powrót do menu Program

  1. Podstawy grafiki komputerowej
  2. Formaty plików graficznych
  3. Podstawowe metody przetwarzania obrazów cyfrowych ? poprawa jakości obrazu, operacje arytmetyczne, filtracja i usuwanie zakłóceń, detekcja krawędzi.
  4. Analiza obrazów cyfrowych ? segmentacja, analiza obrazów barwnych.
  5. Wyznaczanie parametrów obiektów, współczynniki kształtu, niezmienniki momentowe.
  6. Metody rozpoznawania obiektów, analiza sceny.
  7. Przetwarzanie obrazów, kompresja obrazów.
  8. Metody analizy tekstur. Metody morfologiczne.
  9. Przykłady zastosowań metod przetwarzania obrazów.
  10. Typografia, dobór kolorystyki, logotypy, infografika
  11. Kompozycja – wstęp
  12. Kreatywność i nieszablonowość grafiki.
  13. Wady stosowania tabel.
  14. Cięcie szablonów na pliki graficzne, ich wykorzystanie do utworzenia szablonów HTML + CSS.
  15. Narzędzia do tworzenia makiet/mockupów.

 

Powrót do menu Program

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>