Aplikacje mobilne

Powrót do menu Program

  1. Tworzenie interfejsów mobilnych i ich usability
  2. Podstawowe składniki systemu Android
  3. Tworzenie interfejsu użytkownika – używanie kontrolek
  4. Zastosowanie menedżerów układu graficznego
  5. Strategie lokalizowania aplikacji
  6. Android Native Development Kit
  7. Korzystanie z SDK oraz AVD Manager
  8. Zastosowanie Google Maps API. Geokodowanie w Androidzie
  9. Projektowanie usług geolokalizacyjnych
  10. Połączenia sieciowe.
  11. Połączenia z bazami danych.
  12. Korzystanie ze sklepu Android Market.
  13. Publikacja aplikacji w Android Market
  14. Case study

Powrót do menu Program

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>